ΑΡΘΡΑ

Το πιστεύετε ότι πέρασε ήδη η μισή χρονιά; Μπορεί να αισθανόμαστε ότι οι  τελευταίοι μήνες πέρασαν αστραπιαία, ωστόσο υπάρχει ακόμα αρκετός χρόνος για να συνεχίσετε να προσπαθείτε να υλοποιήσετε  τους στόχους σας για το  2021.

Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να δείτε που βρίσκεστε. Είστε ευχαριστημένοι με τα case credits; Έχετε κάνει τις εγγραφές που υπολογίζατε; Προχωράτε σύμφωνα με το Marketing Plan τόσο γρήγορα όσο περιμένατε;

Ξέρω ότι πολλοί από εσάς είστε σε καλό δρόμο για να ολοκληρώσετε ό, τι σκοπεύατε να κάνετε φέτος, αλλά εκτιμώ επίσης το ίδιο κι εσάς που έχετε μείνει λίγο εκτός προγράμματος. Σε όλους εσάς που χρονιά δεν κύλησε όπως περιμένατε, θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι μπορείτε ακόμα να γυρίσετε τα πράγματα και να έχετε μια χρονιά ακόμα καλύτερη από ό, τι προγραμματίσατε. Το κλειδί είναι να επαναφέρετε και να επανασυνδεθείτε με την καρδιά αυτού που κάνει τη Forever μια τόσο δυνατή ευκαιρία.

Όταν διαπιστώνω ότι τα πράγματα δεν πηγαίνουν όπως τα είχα  οραματιστεί, με βοηθάει να κάνω ένα βήμα πίσω για να δω που χάθηκε ο έλεγχος. Σχεδόν κάθε φορά, βλέπω ότι έχω αφήσει τα πράγματα να γίνουν πολύ περίπλοκα αντί να επιστρέψω στα βασικά. Αυτό είναι κάτι με το οποίο ταυτίζεστε; Στοιχηματίζω ότι είναι.

Θυμηθείτε ότι η Forever βασίστηκε σε μια απλή, αλλά ουσιαστική ιδέα: επιλέξτε μια υπέροχη σειρά προϊόντων και ενδυναμώστε τους ανθρώπους που αγαπούν αυτά τα προϊόντα να διαδώσουν τη λέξη και να κερδίσουν κάτι για τον εαυτό τους.

Γι ‘αυτό είμαι τόσο μεγάλος θαυμαστής των 4 βασικών πυλώνων μας: εγγραφές, διατήρηση, ανάπτυξη και παραγωγικότητα. Εστιάζοντας σε αυτούς τους 4 πυλώνες της επιχείρησής σας, θα κρατήσετε  τα πράγματα σε αρμονία. Η δύναμη πίσω από τους 4 Πυλώνες είναι ότι βελτιστοποιούν τη λειτουργία της Forever επιχείρησης και σας κρατά συνδεδεμένους με την καρδιά της Forever – τα πράγματα που οδηγούν το πάθος σας.

Οι εγγραφές αφορούν το να μοιράζεστε την αγάπη σας για τα προϊόντα και τις ευκαιρίες σας με άλλους. Η διατήρηση και η ανάπτυξη περιλαμβάνουν την ενίσχυση των δεσμών σας με τους άλλους, ενώ τους βοηθάτε να αναπτυχθούν και να επιτύχουν περισσότερα στο Marketing Plan. Η παραγωγικότητα είναι συνυφασμένη με το να προχωράτε πάντα μπροστά, να σπάτε τα όρια και να αξιοποιείτε τις δυνατότητές σας.

Έτσι, καθώς προχωράμε στο δεύτερο εξάμηνο αυτής της χρονιάς, κάντε ένα βήμα πίσω και σκεφτείτε τι είναι στην καρδιά της επιχείρησής σας που σας δημιουργεί πάθος για την Forever. Είμαι βέβαιος ότι θα δείτε ότι δεν υπάρχει απλά χρόνος για να επιστρέψετε στην πορεία και να επιτύχετε τους στόχους σας φέτος, αλλά και πολλές ευκαιρίες για να τους πάτε ακόμα παραπέρα.

 

Gregg Maughan

PRESIDENT, Forever Living Products